Additional Info

  • Календар во претстава:
    Јануари
    П В С Ч П С Н
    26 27 28 29 30 31 1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31 1 2 3 4 5

Мојот маж

Колаж од расказите на Румена Бужаровска и авторски монолози

Режија: Нела Витошевиќ

Премиера - 15.2.2020

Колаж од расказите на Румена Бужаровска и авторски монолози

Режија: Нела Витошевиќ
Драматизација: Нела Витошевиќ и Викторија Рангелова - Петровска
Драматург: Викторија Рангелова – Петровска
Костимограф: Роза Трајчевска – Ристоска
Сценограф: Костантин Трпеноски
Асистент сценограф: Моника Ангелевска
Избор на музика: Нела Витошевиќ
Тон – мајстор: Сашо Ѓорѓиев
Светло – мајстор: Дејан Блажевски
Дизајн на плакат: Борче Димитриоски
Фотограф: Кире Галевски

Подела на улоги:
Сара Климоска
Емилија Мицевска
Наталија Теодосиева
Сања Арсовска
Трајанка Илиева – Вељиќ
Игор Ангелов
Филип Трајковиќ
Исмет Шабановиќ

Инспициент: Жарко Намичев
Суфлер: Жаклина Цветковска

 Кон претставата „Мојот маж“

Драмската структура на театарската претстава Мојот маж е изградена од два меѓусебно испреплетени материјали, и тоа, драматизацијата на шесте раскази (Супа, Празно гнездо, Прељубник, Осми март, Гени и Лиле) и документарениот материјал произлезен од авторските монолози. Дејствата/состојбите од расказите на Бужаровска, како и документарниот дел (авторските монолози) тематски се цврсто поврзани со поднебјето и времето во кое се одигруваат, без притоа да се засноваат на дневно-политички актуелности. Расказите и авторските монолози имаат за цел да поттикнат надминување на стереотипите и предрасудите, и отворено инсистираат на судир помеѓу традиционалното и современото. Сега, денес, сеуште имаме потреба да се соочиме со сегашноста преку ревидирање на минатото.
Играно-документарниот пристап, како жанровска определба и драматуршко режисерски концепт, е сеприсутен на европските театарски сцени, но е кревок/редок пример на македонската театарска сцена. Играно-документарниот пристап нуди едно сосема ново, поинакво театарско искуство, кое предизвикува силни емоции и соочување со себе и од себе, со себе кон другиот, од другиот кон себе. Тоа е редок колективен чин кој не е приземно сентиментален и патетичен, туку напротив длабоко е емпатичен и хуман. Присутноста на театарска спонтаност (кај актерот и гледачот) доведува до ослободување и отвара простор за различна театарска перспективност.

Јануари
П В С Ч П С Н
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Рута Група Триглав


Ruta Grupa Triglav

Огласи

  • ДИРЕКТОР

    5. Катарина Коцевска Хаџи Василева

    Катарина Коцевска Хаџи Василева

    (11 април 1959, Скопје)

    Дипломира актерска игра на Факултетот за драмски уметности во Скопје (1982). Работи во Драмски театар Скопје од 1983 година. Покрај актерскиот ангажман во матичната куќа, настапува на театарските сцени низ Р.Македонија, и оставрува улоги и во телевизиски и филмски проекти. Коцевска е автор на неколку драмски текстови и потпишува неколку театарски режии. 

    Селективна театарографија:Емил (Еригон, 1982); Мира (Хај-фај, 1983);  Олга Бизјак (Карамазови, 1984);  Котис (Крал Иби, 1984); Салома (Салома, 1985); Луси (Авантурите на Понг и Луси, 1985); Маре (Тетовирани души, 1985); Марион (Смртта на Дантон, 1987); Сели (Закопано дете, 1987); Марија Малон (Р, 1987); Ели (Стапица, 1987);  Покојната Милица (Собирен центар, 1989); Прва ќерка ( Медеја, 1989); Весела (Ало, будење, 1990); Верче (Чија си, 1991); Галаба Рубен (Не сега драга, најдобро е попладне, 1991); Сопругата (Како да ја убиеш сопругата ....и зошто, 1993); Праксагора (Жените од народното собрание, 1994);  Дијана (Питачка опера, 1996); Жена  (Три високи жени, 1996); Тимофеја Гордеевич Бугрова (Платонов, 1999); Карола Мартин (Мефисто, 2000);  Мајката на Леха (Падот на невиноста, 2002); Џилијен (Брачна игра, 2003); Босилка Ракаџиева (Хамлет од Долно Гаштани, 2005); Вера (Нашиот непрежален, 2006); Сопругата (Како да ја убиеш сопругата и зошто, 2008); Гертруда (Хамлет, 2010); Шабан бег (Солунски патрдии, 2013) 

    Селективна филмографија: Викенд на мртовци (1988); Пред дождот (1994); Самоуништување (1996); Вета (2001).

    Награди; Награда на Сојузот на социјалистичка младина на Македонија за улогата во „Хај-Фај“(1983);  Награда за најдобро актерскио остварување за улогата на Олга Бизјак во претставата „Карамазови” на МТФ „Војдан Чернодрински” Прилеп (1984);Награда за најдобра млада актерка во Југославија на фестивалот на Југословенски театар - Сараево, за улогата на Олга Бизјак Митиќ во претставата „Карамазови“ (1985); Награда за извонредна актерска двојка во дуодрамата „Брачна игра” од Едвард Олби, на IV Сеукраински фестивал „Тернопилски вечери” (Тернопил, Украина, 2003); Награда од публиката за најдобро актерско остварување на вечерта за улогата на Илиен во претставата „Брачна игра”  на XXII „Нушичеви денови” ( Смедерево, Р.Србија, 2005) и други.

    Следни изведби
    4.02.2023 од 20:00 часот
    8.02.2023 од 20:00 часот
    9.02.2023 од 20:00 часот
    10.02.2023 од 20:00 часот
    11.02.2023 од 20:00 часот
    15.02.2023 од 20:00 часот
    16.02.2023 од 20:00 часот
    17.02.2023 од 20:00 часот
    18.02.2023 од 20:00 часот
    20.02.2023 од 20:00 часот
  • Одлука за избор на друг раководител - 25.2.2022
    Следни изведби
    4.02.2023 од 20:00 часот
    8.02.2023 од 20:00 часот
    9.02.2023 од 20:00 часот
    10.02.2023 од 20:00 часот
    11.02.2023 од 20:00 часот
    15.02.2023 од 20:00 часот
    16.02.2023 од 20:00 часот
    17.02.2023 од 20:00 часот
    18.02.2023 од 20:00 часот
    20.02.2023 од 20:00 часот
  • Јавен оглас

    Во прилог Јавниот оглас и Пријавата за вработување.

    Следни изведби
    4.02.2023 од 20:00 часот
    8.02.2023 од 20:00 часот
    9.02.2023 од 20:00 часот
    10.02.2023 од 20:00 часот
    11.02.2023 од 20:00 часот
    15.02.2023 од 20:00 часот
    16.02.2023 од 20:00 часот
    17.02.2023 од 20:00 часот
    18.02.2023 од 20:00 часот
    20.02.2023 од 20:00 часот
  • Евиденција за лица овластени за вршење обработка на лични податоци на НУ ДТС

    Евиденција за лица овластени за вршење обработка на лични податоци на НУ ДТС

    Следни изведби
    4.02.2023 од 20:00 часот
    8.02.2023 од 20:00 часот
    9.02.2023 од 20:00 часот
    10.02.2023 од 20:00 часот
    11.02.2023 од 20:00 часот
    15.02.2023 од 20:00 часот
    16.02.2023 од 20:00 часот
    17.02.2023 од 20:00 часот
    18.02.2023 од 20:00 часот
    20.02.2023 од 20:00 часот
  • Правилник за формата и содржината на јавниот оглас и на пријавата за вработување, начинот на спроведување на аудицијата, како и начинот на бодување

    Правилник за формата и содржината на јавниот оглас и на пријавата за вработување, начинот на спроведување на аудицијата, како и начинот на бодување

    Следни изведби
    4.02.2023 од 20:00 часот
    8.02.2023 од 20:00 часот
    9.02.2023 од 20:00 часот
    10.02.2023 од 20:00 часот
    11.02.2023 од 20:00 часот
    15.02.2023 од 20:00 часот
    16.02.2023 од 20:00 часот
    17.02.2023 од 20:00 часот
    18.02.2023 од 20:00 часот
    20.02.2023 од 20:00 часот