"The stage is not merely the meeting place of all the arts, but is also the return of art to life." - Oscar Wilde
dramski on mobile

 
2016:    февруари | март | април | јуни | август | септември |
2015:    јануари | февруари | март | април | мај | јуни | октомври | ноември |
2014:    јануари | февруари | март | април | мај | јуни | август | септември | октомври | декември |
2013:    февруари | март | април | јуни | септември | ноември | декември |
2012:    февруари | март | април | септември | октомври | ноември | декември |
2011:    јануари | март | април | мај | јуни | август | септември | октомври | ноември | декември |
2010:    јануари | февруари | април | мај | јуни | јули | октомври | ноември | декември |
2009:    јануари | февруари | март | април | мај | јуни | јули | август | септември | октомври | ноември | декември |
2008:    март | април | мај | јуни | јули | септември | октомври | ноември |
2007:    февруари | мај |
2006:    јануари | јуни | ноември | декември |
2005:    март | април | јули | октомври |
2004:    јануари | април | јуни | ноември | декември |
2003:    март |
 
 Мелодраматична „романса во движење“
(13 апр 2004)

„Што е тоа што ги тера жените навечер да трчаат по улиците на Мадрид“ е романтична, лесна комедија со сите класични белези: фарсични грешки, погрешно темпирано време и недоразбирања од секаков вид. Мелодраматиката е неодминлив момент во оваа приказна фокусирана врз машко - женските односи, изградени преку сите најтипични манифестации, љубов, страст, неверство, љубомора и гнев, но и врз строгите конвенции на патријархалното, средновековно шпанско општество. Пиесата ја раскажува приказната за невообичаената љубов помеѓу мажот и жената во чие постоење тој всушност и не е наполно сигурен. Во оваа „романса во движење“ работите никогаш не се онакви какви што се чинат, а забуните достигнуваат кулуминација кога во играта ќе се замеша и вториот љубовен пар. Мечовите се вкрстуваат повеќепати додека се одмотува приказната. Конечно, откако идентитетите се откриени и светата чест е одбранета, среќниот крај е обезбеден, како што впрочем е обичајот во ренесансните комедии. Значи, сe на сe, љубовна приказна која преку нагласената драматика ја носи неодминливоста на комичноста, но и патетиката.


Симнете ја новоста  |  Прочитај повеќе
 
 
 


    Пребарување
         
  ЧПП

 

Најава
 
   
Корисник
Лозинка
    
Нов корисник  
Ја заборавивте лозинката?
   
         
Анкета
 
  Дали ви се допаѓа новиот дизајн на сајтот на Драмски Театар Скопје
   
    Да
    Не
   
         
 
Драмски Театар
         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Powered by Net Consulting & Solution
Copyright © Dramski Teatar Skopje, 2008
 
users online
Android BlackBary Ios